close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הבית מבולגן? הנה כמה פתרונות אחסון שיעשו לכם סדר

מערכת שורשיח סיוון, תשעז12/06/2017

בחירה נכונה של פתרונות אחסון עוזרת לשמור על סדר וארגון ותמנע מכם את עוגמת הנפש של אובדן ציוד וחפצים אישיים. אז איך משלבים את הפתרונות השונים בתוך חלל הפנים של הבית? קבלו את כל הפרטים

תגיות:
צילום: Pixabay
פתרונות אחסון הם הדרך היחידה לשמור על רמת חיים גבוהה גם בתוך דירות קטנות. המטרה של פתרונות מן הסוג הזה היא לרכז עבורנו את הציוד האישי, החפצים שנמצאים בשימוש יום יומי או הפריטים הדקורטיביים שמסתובבים בלי קשר בחלל הפנים. בנוסף, חלק מפתרונות האחסון קובעים את האופי של הסלון או חדרי השינה. אפשר להשתמש בהם כחלק מסגנון עיצוב מסוים וניתן לבחור אותם מבין מגוון רחב של אפשרויות.

כאן תשימו את הנעליים ופה תשמרו את המכתבים
קודם כל, יש להתחיל בחפצים שאיתם נכנסים הביתה ואיכשהו מוצאים את עצמם זרוקים במרכז הסלון או בכניסה למטבח. אפשר לרכוש ארון נעליים ולשים אותו ליד דלת הכניסה או לשלב אותו בעיצוב של חדר השירות. ארון נחמד ונמוך בכניסה לבית יזכיר לכם ולאורחים איפה צריך לשים את הנעליים, בעוד בחדר השירות הוא גם ימנע הצטברות של ריחות לא נעימים ברחבי החלל.
חוץ מארונות נעליים כדאי גם להשקיע בפתרונות אחסון תלויים וכך לחסוך מקום יקר. אפשר לבחור בין מדפים מודולאריים, ספריות וכוורות ולהשתמש בהם על מנת לאחסן את העיתונים והמגזינים. פתרונות אחסון מן הסוג הזה מתאימים גם לצרור המפתחות שלכם, לטלפון הנייד שאין מה לעשות איתו כשנכנסים להתקלח או לכל המכתבים שהגיעו בדואר ופשוט לא היה לכם זמן לפתוח.

איך דואגים לאחסון נכון בסלון?
הסוד של בית מסודר הוא הקצאת פתרונות אחסון זמינים ונגישים. כך תמיד יש לכם איפה להסתיר את הפיצ'פקעס ולמנוע בלגן. ברחבי הסלון למשל אפשר להשתמש במזנון גדול או לשלב כמה סוגים שונים של מזנונים קטנים יותר.
מזנונים בסלון משנים בצורה דרמטית את האופי של חלל הפנים ומעניקים לו יוקרה ואקסקלוסיביות. כמו כן, יש היום הרבה דגמים מהממים של שידה לטלוויזיה שבה אפשר גם לשים את הממיר, את הרסיבר או את הרמקולים של מערכת הקולנוע הביתית.

הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול
פתרונות אחסון לא חייבים להיות גדולים ומאסיביים ולעיתים דווקא הדברים הקטנים מביאים לשינוי המיוחל. אפשר למשל לקנות בהוצאה נמוכה יחסית קופסאות אחסון למטבח ולשים בתוכן תבלינים, קופסאות שימורים וכלים שכרגע אין בהם שימוש. קופסאות מבד או קופסאות מתכת יעשו את העבודה ולא יספגו את ריחות הבישול והטיגון.

לבסוף, כדאי לדאוג גם למה שקורה בתוך הארון. אפשר להתקין מתלים וקולבים ולבנות מגירות בסגירה רכה ועדינה. המטרה היא כאמור לרכז כמה שיותר דברים במקום אחד ולמצוא פתרונות אחסון גם לבגדים, נעליים ואקססוריז.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה